Rosa ränder

Nu har vi börjat tapetsera lilla rummet. Vad tror ni om detta?


Rosarandiga tapeter känns skoj och smakar godis, tycker vi :)

Dessa tapeter heter New Classic 2541 och är av sorten Easy Up. Det stod på anvisningen att det bästa var att rolla väggen med tapetklister i stället för att som vanligt smeta på tapeten. Men det tyckte vi funkade dåligt, så vi körde med borste på tapeten i alla fall.

Henrik har fixat läckaget på diskmaskinen nu :) Fast några förebyggande slangbyten kan nog vara på sin plats.

Håller på för fullt och utreder med polisen vad som gäller för dem med vår planerade uteplats. Det är mycket oklart men det ska väl ordna upp sig så småningom ... 

Idag ska jag återgå till mitt enskilda arbete med förrådet. Jag fastnade i grundarbete förra veckan, så idag ska jag börja måla där "på riktigt" hoppas jag.

Jag hoppas också på att Elaine kommer förbi och tar en kopp te med mig på bron också, så man får lite sol på näsan! Oj vad det är härligt ute nu! Njut!

/B

Kommentarer
Postat av: Ylva

Att rolla lim på väggen går hundra gånger fortare o smidigare än att pensla på tapeten. Jag lovar! Föreslår att ni ger det en chans till.

2010-04-30 @ 18:20:38
Postat av: Ylva

Ser förresten jättefint ut :=)

2010-04-30 @ 18:23:50
Postat av: Bodil

Jasså, ja vi kanske var för långsamma eller nåt. OK vi får testa det en annan gång då! :)

2010-05-01 @ 08:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0