Årets sista ÖS

Kära vänner, bekanta och andra eventuella bloggläsare. Året närmar sig definitivt sitt slut och vi har genomfört den sista aktiviteten på Norrbo Central på detta vårt första år i de lokalerna. Det har verkligen varit ett spännande verksamhetsår, och nu ser vi fram mot att sätta oss ned och planera nästkommande år.

Årets sista ÖS-kväll var totally amazing. Av lite olika anledningar hade vi bestämt att jag skulle sköta ruljangsen på egen hand denna kväll, men det fick vi snart omvärdera. Redan innan jag hade fått upp öppetflaggan kom de första gästerna och sen fortsatte det bara att komma fler och fler. Och som vi alla vet så är det rätt svårt att laga mat samtidigt som man serverar öl, så det blev till att ringa efter Henrik så han fick komma och agera servitör och flamberare. Köttet vi köpt till kvällens nya rätt pepparbiff med gratinerat mos tog snabbt slut och gästerna fick snällt välja bland musslor, pizza och paj i stället. Är det helt enkelt så att ni vill ha riktigt kött på menyn? Det verkar så i alla fall.

Jag hann inte ta mer än ett par bilder som höll någon form av kvalitet så ni får hålla till godo med dem:


Denna kväll fick man inte ha bordet för sig själv utan det var bara att dela med sig till gäster som kom lite senare.


Två trevliga trallande jäntor.

I skrivande stund har vi inget schema klart för nästa år, men det ska komma inom kort. Henrik och jag önskar er alla ett gott slut på 2010 och ett lyckosamt 2011.

/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0