Gäster från Sydafrika, Karlskoga, Delsbo och Norrbobyn.

Idag, på vår andra öppningsdag, trillade en familj från Sydafrika in till oss och trodde att vi var en fullfjädrad restaurang. Haha det tog jag snabbt ur dem :) Nädå, men det kändes lite kul med besökare som inte hade en aning om var de var någonstans, de liksom betedde sig på ett annat sätt än de som känner till oss och stället. Yngsta grabben tyckte att det var katastrofalt dumt att mamma och pappa ville sitta ute i värmen, och efter mycket gråt så fick han in dem alla i rosarandiga rummet. Den äldre grabben kontrade med att spilla ut hela sin cola. Jaja, de berömde maten och stället en himla massa i alla fall :)

Karlskogagästerna är bekanta till Henriks moster. De semestrar i Hälsingland i år och kom glidande till oss i sin fräcka sportbil (en sån som jag ska köpa när Norrbo Central börjar ge avkastning :P).



Resten av dagen lunkade på i alldeles lagom fart. Det droppade in några mer eller mindre bekanta då och då, så jag och mamma hann faktiskt sitta ned litegrann med gästerna ibland. Trevligt!


Torbjörn från Delsbo Candle kom faktiskt också i en tjusig sportbil, dock av märket Morris om jag inte missminner mig, vilket kan vara mycket möjligt.


Gott med en kall milkshake tyckte Maud. Eller så beundrade hon sin karl :)


Familjen Svedberg och Herr Källman fick sig en pratstund.

Over and out!
/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0