Dan före dan före Centralendan

Nu bär det åstad igen och det ska verkligen bli spännande och roligt!

På fredag drar vi igång med en så kallad "Öppen stuga" som är en form av pubkväll med mat, dryck och mys. Kl. 18 öppnar vi och då är det bara droppa in utan förbokning.

Vi kommer att ha öppet fredagar tills vidare, så får vi känna oss för. Vi är ännu lite darriga av minnena från den otroliga sommaren och vill nu se hur det funkar med ett lite annat upplägg som ger oss möjlighet till mer planering och förberedelse.

Vissa fredagar kommer vi alltså köra konceptet "Öppen stuga". Andra fredagar kommer vi att ha förbokningar för middagssittningar, då vi också har olika teman såsom italiensk afton, damernas/herrarnas, landskapstema etc. Detta blir lite "finare" sittningar där man bokar en meny med för-, varm- och efterrätt. Fördrink och kaffe ingår, och ibland något mer. Du hittar schemat på www.norrbocentral.se.

Vi har även lokaler för uthyrning. Dels kontorshotell (där jag själv har mina kontorsgrejor) med plats för fyra personer, dels ett mötesrum med plats för 8-10 personer. Även detta hittar du såklart info om på www.norrbocentral.se.

Det finns kanske många frågor kring vår verksamhet. De som jag själv kan tänka ut kommer jag snart att lägga upp på hemsidan under rubriken FAQ (som inte finns ännu). Ni är förstås välkomna att kontakta oss om det är nåt ni undrar över, om ni har idéer eller bara vill tjöta lite!


Japp, nu är det kamintider!

Ha en riktigt mysig höst!
/Bodil


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0