Trivsamt i fredags

Hejsan!

På grund av att min dator behagade krascha i torsdags så har jag inte prioriterat att uppdatera bloggen förrän nu.  

Hur som helst så var det väldigt trivsamt (om jag får säga det själv haha) i fredags, då vi öppnade Norrbo Central på nytt. Hela 26 personer trillade in, trots att vi inte hade meddelat öppningen i så väldigt god tid innan (typ några dagar bara) och inte på så många sätt.


Kalasbild tagen utan blixt med mobilen ... Men visst framgår det ändå hur trevligt de har det?!

Nu ska vi se om jag snart får klartecken från alkoholhandläggaren gällande den nya menyplaneringen (mat och alkohol hänger väldigt mycket ihop), så ska jag försöka få till en liten söt annons i Hudiksvalls Tidning, enligt min "mentor" Enars anvisningar. Och ja, jag borde nog göra lite finare anslag till väggen på NC också. Och dela ut info i brevlådorna. En annons i Dellenbygdsbladet borde väl också vara bra. I love reklam!

Nu till fredag den 12 november ser jag gärna att ni ringer och bokar in er på Tema Norrbotten på NC. Jag bodde ju i Luuuule i ett antal år och maten däruppe går verkligen inte av för hackor. Vad säger ni om den aktuella menyn (ni väljer mellan 1:an eller 2:an):

Förrätter:
1. Gravad viltfilé med ost och svamp
2. Löjromsmousse på löksallad
 
Varmrätter:
1. Renskavsgryta med kryddiga hjortron
2. Paolos röding m zuccinipotatisgratäng
 
Efterrätter:
1. Driva på frusen älv = Långfilsmousse med limeganache och svarta vinbär
2. Gin- och lingonparfait

Ring senast onsdag så hinner jag shoppa och förbereda! Läs gärna mer på www.norrbocentral.se. Välkomna!
/Bodil 070-677 10 12


Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter hur bra som helst! Jag blir jättesugen att komma och äta hos er!

2010-11-17 @ 16:30:48
URL: http://hannijokki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0