ÖS på fredag

En vecka går väldigt fort, snart är det fredag igen och det är dags för ÖS på Norrbo Central. Visst är det underbart?!

Just nu har jag en väldigt späckad kalender. Jag hinner inte ens få till en långsiktig planering för NC tillsammans med Henrik. Men hav förtröstan, den är på gång och den kommer! Principen kommer vara att vi har öppet _de flesta_ fredagarna, oftast för ÖS (Öppen Stuga), ibland för förbokning när vi har något speciellt tema. Det gäller alltså att man läser noga här på bloggen eller på hemsidan eller kontaktar oss innan man åker iväg till NC ifall man vill vara riktigt säker på att vi har öppet. Jag förstår att det är lite rörigt och opraktiskt och osmart och allt sånt, men det får lov att vara så här just nu i alla fall, om vi ska kunna ha öppet över huvud taget med de små resurser som vi har till förfogande. Jag hoppas att ni har förståelse :)

Det är hur som helst väldigt roligt när jag träffar nya människor nu för tiden. Som vanligt kommer man ju in på vad man sysslar med, och nästan alltid när jag berättar att jag har Centralen så säger folk: "Jasså är det DU som har det, vi har hört så mycket positivt om stället, vi har tänkt att vi ska komma" etc etc. I måndags träffade jag en kvinna som till och med hade sett våra annonser i HT före jul. Det känns lite roligt att folk har lagt märke till oss!

Så vi ser fram mot en spännande vår med mycket skoj på NC - tillsammans med er såklart!


Snart snart snart kan vi sitta ute på altanen och fika igen! (Ganska snart i alla fall. Först ska bara nån meter snö töa bort hehe.)

/B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0