Nu drar vi igång igen!

Kära vänner, bekanta, obekanta och Norrbobor :)

I går fick jag ett påpekande från Stammis-Jens att det faktiskt inte står nåt på bloggen om att vi ämnar dra igång igen nu på fredag. Vi tackar honom härmed för att han är en sån uppmärksam vän. Sånt betyder massor för oss. Ni vet hur det är, man har tusen saker i skallen och så faller det ena och det andra (och det tredje ...) bort. Då är det guld värt att man har nån som håller koll på en!

Så här kommer den: Uppdateringen inför säsongspremiären nu på fredag den 28 jan!

Nu har de flesta av oss firat jul och återhämtat oss efter det, så det har blivit dags för Norrbo Central att öppna för 2011. Vi drar igång med en temakväll som en NC-gäst har önskat, nämligen Metal Night. I högtalarna ljuder hederlig hårdrock av äldre och nyare modell, vi har en hårdrocksmeny (kommer publikt snart), ni tar på er era finaste rocker-kläder (eller de vanliga paltorna) och så ses vi från kl. 18, nu på fredag alltså, ingen förbokning behövs. Det blir inte svårare än så :)

Sprid budskapet till era vänner och vänners vänner så tränger vi ihop oss och har det riktigt mysigt tillsammans.

Planeringen för resten av början av 2011 är faktiskt också på gång. Den kommer snart här, på hemsidan och i Norrbobornas brevlåda. Har ni några idéer eller åsikter så är ni alltid välkomna att framföra dem direkt till oss, så vi har möjlighet att bli bättre och ge er det ni vill ha :) 

Just nu sitter jag emellertid och räknar ihop hur mycket alkohol och mat vi köpte och sålde under 2010. Det vill nämligen alkholhandläggaren i kommunen ha reda på en gång om året. Förutom att det är väldigt skoj att göra en liten excelfil och fylla med siffror från alla femtielva kvitton man har samlat på sig i bokföringen så är det förstås intressanta uppgifter även för oss själva. Vädret därute är bästa fjällvädret (strålande sol, några minusgrader) och jag är "inte alls" sugen på att dra ut och åka skidor i stället. Eller vänta nu. Jag kanske drar ut och åker skidor OCKSÅ. Det borde ju gå om jag knapprar på i min excelkalkyl lite snabbt och lätt! Frisk luft lär ju vara nyttigt ...
 
Hej med er, vi hörs snart igen!
Kram B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0